Sunday, December 9, 2012

I'm back!



Hye! Salam 1 malaysia semua! huhuu.... excited ni da  lame tak memblog kan diri.. nak kata bz.., xjugak cume malas jerr..hahaa..

ye r ...bukan nye reti pon nak maen blog2 ni... ini pun adek yang suruh... kononnya laaa.. hahaa... So, pe citer ek? yang pasti aku maseh single! hahaa.. ( excited plak..) Ermmm...pape pun aku masih sengsorang la...  ;( 

orang cakap, kesah lame jangan dikenangkan lagii...ak? nak kata aku kenangkan memori lame tak la sangat.. cuma terasa lagi la memori tu kan...kenangan terindah kan.. lagi2 my first love kita.. korang pon mesti susah nak lupakan kenangan bersama first love kan...? kan? kan? 

3bulan lepas aku macam maseh mengharap kat si dia lagii.tapi skunk aku dh ckup kuat tuk terima hakikat yang aku dengan dia tak bersama lagi.. kenangan hanya tinggal kenangan la.. walopon tyme break dulu aku yang salah.. :( (tak nak citer dah..)

now, my life must go on..! yeah! chaiyok nad..! hahaha... do what i want to do! yeah.. so aku xkesah nak wat ape pon.. nak ke sana sini .. nak enjoy sampai esok pagi..,nak keluar jejalan dgn kwn lelaki ( tu pun kalau ader).. haha.. dh xkesah kan....

Tapi.., jauh di lubuk hati nak jugakkk...eheemm.. hahaa..( da start menggatai).. ye lah.. umur makin meningkat kan.. naim dah kahwin.., yana ong dah bertunang.., anah pon dah nak tunang.., ramai nya kawan2 dah nak berkeluarga.. aku skunk ok lagi xpayah ada komitmen.. tapi nanti 2,3 tahun lagi dah wajib berkeluarga.. Oh My God!



No comments:

Post a Comment