Monday, December 10, 2012

wan toge bertunang..

hyeee...salam satu malaysia..
ok hari ni aku nak citer pasal wan toge dh tunang.. abang aku tuh!
ahhaaa... majlis nyer simple jer..ye la.. tunang mane bley heboh kan.. huhu.. jom snap pic..

ta da....

dalam pengiraan aku agak2 10 buah kereta konvoi g rumah sebelah perempuan.. banyak tak?
haaha.. sampai jiran terdekat pun ikut sekali.. mok teh, teh mad, kak na, abg lias, k.na nurul, kak pah, kiah..bnyk lagi la.. 





tarikh keramat bertunang 08.12.12 .. sebenarnya abang aku ni buat PJJ..  jadi nak habiskan belajar dulu baru la nak nikah.. so...hasil perbincangan semua, nikah hari raya ke3 . 10.08.13.. majlis sambut menantu plak? entah.. mungkin 11.08.13 atau 12.08.13.. belom decide lagi...
 


aku dah tak tahu nak cakap ape lagi.. mudah- mudahan semua plan berjalan dengan lancar dengan keredhaan -Nya.. aminn....
aku pun berharap dapat cuti raye tahun depan.. huhu...

ok...tu je...wasalam..


 


No comments:

Post a Comment